torsdag den 30. august 2007

Swaps, sokker og det løse

Jeg er i fuld gang med at strikke sokker. Et almindeligt par til mig selv, et mere spændende par til min swap-partner fra Sock It To Me Swap, samt snart et par baby-sokker eller to til hhv. en kollega og en tidligere medstuderende og aftenhyggeveninde.

Det er godt, at jeg er glad for at strikke sokker. Jeg kan lige nå et par pinde i morgenpausen, og de er så dejligt nemme at have med i tasken.

Jeg har fået min første swap pakke - og så er jeg kommer ind på Ravelry. Meget Web 2.0 - lige noget for mig.


Sock It To Me Swap Package

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Telefone VoIP, I hope you enjoy. The address is http://telefone-voip.blogspot.com. A hug.