onsdag den 20. juni 2007

Første blogpost - så får vi se, hvordan det går

Jeg har længe haft en engelsksproget blog på mit eget domæne www.skumring.dk, men jeg tror, at det vil være smart også at have en på dansk. Jeg legede lidt med tanken om at lave den to-sproget, men det bliver så let rodet at se på.


Min kamera døde, men det nye er nu ankommet, og så er der jo ikke længere nogen undskyldninger for ikke at få skrevet lidt på bloggen.


Jeg strikker på livet løs, men det er desværre ikke så fotogen strik, jeg er i gang med. Jeg skal have en lille trøje til mig selv færdig til d. 7/7. Det er en del af et outfit til et bryllup, så den får top-prioritet. Heldigvis er den rigtig nem. Det er en Tante Anna-trøje, kraftingt inspireret af Strik med Nordisk tradition. Og jeg er næsten færdig med bullen. Så mangler jeg ærmerne - skødet tror jeg, at jeg dropper.


Ingen kommentarer: